1/ Nestihl/a jsem si balík vyzvednout. Jak mám postupovat?
Nebojte, balík vám pošleme znovu! Napište nám krátkou zprávu na podpora@jimezdrave.cz. Nezapomeňte zmínit číslo objednávky. Zmiňte, že jste si balíček nestihl/a vyzvednout. Co nejdříve odešleme balík znovu.

2/ Dorazilo mi poškozené zboží. Jak mám postupovat?
Prosíme, napište nám na podpora@jimezdrave.cz, jaké zboží dorazilo poškozené, a přiložte fotografii a číslo objednávky. Co nejdříve reklamaci vyhodnotíme a zašleme vám nové zboží.

3/ Dorazilo mi jiné zboží, než jsem si objednal/a. Potřebuji ho vyměnit/vrátit.
Omlouváme se, že jsme vám poslali jiné zboží. Prosíme, napište nám zprávu na podpora@jimezdrave.cz a informujte nás, jaké zboží vám přišlo. Co nejdříve vám pošleme správné zboží. Položky, které jsme vám odeslali chybně, nám nemusíte posílat zpět. Ponechejte si je prosím jako omluvu za naši chybu.

4/ Rozhodl/a jsem se objednané zboží vrátit.
Mrzí nás, že vám naše výrobky neudělaly radost. Pokud se rozhodnete nám je vrátit, můžete tak učinit do 30 dnů od převzetí zboží. Zásilku buď pošlete v kartonové obálce, anebo zboží nejprve zabalte do bublinkové fólie a následně vložte do krabičky. Zboží je často křehké a cestou dochází k poškození.

Prosíme, stáhněte si formulář pro reklamaci/vrácení zboží zde. Formulář vyplňte a přidejte ho k zásilce.

Balík zašlete na adresu:
VERDON CAPITE s.r.o.
Dalimilova 2637/10
370 06 České Budějovice 5

Alternativně můžete k vrácení využít pobočky Zásilkovny, které slouží i jako podací místa. Obsluze stačí nadiktovat kód 97086059 a o vše se již postará.

Budete chtít zboží vyměnit? Pošleme vám ho obratem.
Budete chtít vrátit peníze? Nezapomeňte připsat číslo účtu. Pokud jste platili online platebními metodami, vrátíme vám peníze na účet, ze kterého byly strženy.