HledatHledatMojeMojeKošíkKošík0
Chci vařit Obchod Kontaktujte nás

1/ Nestihl/a jsem si balík vyzvednout. Jak mám postupovat?
Nebojte, balík vám pošleme znovu! Napište nám krátkou zprávu na podpora@jimezdrave.cz. Nezapomeňte zmínit číslo objednávky. Zmiňte, že jste si balíček nestihl/a vyzvednout. Co nejdříve odešleme balík znovu.

2/ Dorazilo mi poškozené zboží. Jak mám postupovat?
Prosíme, napište nám na podpora@jimezdrave.cz, jaké zboží dorazilo poškozené a přiložte fotografii a číslo objednávky. Reklamaci vyhodnotíme a v drtivé většině případů zasíláme obratem nové zboží.

3/ Dorazilo mi jiné zboží, než jsem si objednal/a. Potřebuji ho vyměnit/vrátit.
Prosíme, nezapomeňte zboží důkladně zabalit. Zásilku pošlete buďto v kartonové obálce anebo zboží zabalte nejprve do bublinkové fólie a následně vložte do krabičky. Zboží je často křehké a cestou dochází k poškození.

Balík zašlete na adresu:
VERDON CAPITE s.r.o./ Flash-services
Průmyslová 1306/7
Praha – Hostivař, 10200


Prosíme stáhněte si formulář pro reklamaci/vrácení zboží zde. Formulář vyplňte a přidejte ho k z zásilce. Pokud budete chtít zboží vyměnit, pošleme vám ho obratem. Pokud budete chtít vrátit peníze, nezapomeňte připsat číslo účtu.

4/ Objednal/a jsem si jiné zboží, než které dorazilo. Potřebuji ho vrátit.
Prosíme, nezapomeňte zboží důkladně zabalit. Zásilku pošlete buďto v kartonové obálce anebo zboží zabalte nejprve do bublinkové fólie a následně vložte do krabičky. Zboží je často křehké a cestou dochází k poškození.

Balík zašlete na adresu:

VERDON CAPITE s.r.o./ Flash-services
Průmyslová 1306/7
Praha – Hostivař, 10200


Prosíme stáhněte si formulář pro reklamaci/vrácení zboží zde. Formulář vyplňte a přidejte ho k z zásilce.
Budete chtít zboží vyměnit? Pošleme vám ho obratem.
Budete chtít vrátit peníze? Nezapomeňte připsat číslo účtu.


V obou případech vám vrátíme náklady na dopravu.